Skip to content

Better together

Service Management draait om samenwerken – het samenbrengen van mensen, processen en technologie in een krachtige integratie. Niet door elk onderdeel afzonderlijk te verbeteren, maar door hun samenspel te versterken en zo meer waarde te creëren.

Onze reis is er één van continue vooruitgang. Samen met onze klanten verkennen we nieuwe mogelijkheden en realiseren we oplossingen die naadloos aansluiten bij hun specifieke behoeften. Dit vraagt om een breed en veelzijdig serviceportfolio dat elke uitdaging binnen service management aankan. Daarom werkt onITnow samen met meerdere strategische technologiepartners. Zo kunnen we altijd de beste oplossingen bieden en écht het verschil maken.

new standard in service management with a powerful synergy of six ITSM specialists

Xurrent

Maak kennis met Xurrent® (voorheen 4me), de alles-in-één ESM-oplossing die jouw service management naar een hoger niveau tilt. Speciaal ontworpen om Service Integration And Management (SIAM) te ondersteunen, maakt Xurrent naadloze samenwerking tussen IT, HR, Facilities en meer eenvoudiger dan ooit. Geniet van realtime inzicht, beheer moeiteloos meerdere leveranciers en bied een service-ervaring van topkwaliteit, allemaal binnen één krachtig platform.

Vereenvoudig Service Delivery met Xurrent en onITnow

Xurrent is niet zomaar een ESM-tool; het is ontworpen om afdelingen te verbinden en elke aanvraag moeiteloos te laten verlopen. Met ons als jouw partner krijg je een volledig op maat gemaakte aanpak voor ESM-maturiteit, perfect afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Samen gebruiken we Xurrent om een service-ervaring te creëren die naadloos, efficiënt en echt next-level is.

Video afspelen

Freshworks

Freshworks brings you the tools to tackle business challenges with ease. Trusted in over 120 countries, Freshworks solutions empower companies to enhance customer and employee experiences alike. No matter your size, Freshworks helps you deliver smoother, smarter service every day, designed to grow right alongside you.

Freshservice: IT-beheer zonder gedoe

Freshservice maakt IT simpel voor zowel je team als je klanten. Met een intuïtieve aanpak brengt het al je IT-taken samen op één plek – van incident- en SLA-beheer tot een superhandig selfserviceportaal. Schaalbaar en flexibel, Freshservice groeit met je mee en zorgt voor een efficiëntere workflow en tevreden klanten, allemaal in één keer!

Video afspelen

TOPdesk

TOPdesk maakt service management makkelijker dan ooit, of het nu gaat om IT, HR of facilitaire diensten. Met flexibele modules, een gebruiksvriendelijk Self-Service Portaal, een uitgebreide kennisbank en een praktisch kanban-bord sluit TOPdesk naadloos aan op jouw behoeften. Gebouwd op ITIL-standaarden en eenvoudig te koppelen met andere tools via API’s, is het dé schaalbare en toegankelijke oplossing om jouw services soepel en efficiënt te beheren.

Video afspelen

Clientele ITSM

Clientele ITSM biedt complete end-to-end services, stroomlijnt processen en zet in op klantgerichte selfservice. Met ingebouwde ondersteuning voor ITIL, ISM en USM en integraties met Microsoft Active Directory, AFAS en Exact Online, is het direct klaar voor gebruik. Dankzij de ingebouwde tools voor klantgegevens, offertes en facturatie is het de perfecte oplossing voor Managed Service Providers die efficiëntie en klanttevredenheid willen combineren.

Video afspelen

Happy employees and happy customers!

Back To Top