Skip to content

De beste ITSM-software voor MSP’s

Van ITSM software wordt vandaag de dag veel meer verwacht dan alleen het bieden van ondersteuning bij het in kaart brengen van de processen. Het moet in staat zijn medewerkers doelmatiger te laten functioneren en processen te verbeteren. Dat is precies wat u van Clientele ITSM kunt verwachten. Onze ITSM software is daarnaast zeer geschikt voor externe dienstverleners en Managed Service Providers.

Heeft u ooit ITSM software voor uw service-organisatie geïmplementeerd die qua functionaliteiten uitblonk, maar waarvan de implementatie nooit een succes is geworden? Wij maken dat vaak mee. Bij onITnow werken we daarom anders. We brengen uw processen eerst goed in kaart voordat we met de software aan de slag gaan. Daardoor is de slagingskans bij ons gegarandeerd 100%.

new standard in service management with a powerful synergy of six ITSM specialists

DASHBOARD AND REPORTS

Met de uitgebreide rapportagemogelijkheden van onze ITSM software kunt u eenvoudig grip op uw service management krijgen. Zie in één oogopslag de status van openstaande tickets, service-aanvragen en RFC’s. Bekijk welke medewerkers uitzonderlijk presteren. Deel en rapporteer uw bevindingen met anderen. Clientele ITSM maakt het mogelijk.

On-premise of saas

Wanneer je begint met het werken met Clientele ITSM, kun je kiezen tussen ‘On-Premise’ of ‘Software as a Service’ (SaaS). De meeste bedrijven kiezen voor onze SaaS-oplossing, omdat deze het extra voordeel biedt van minder onderhoud en lagere kosten. Bovendien werk je altijd met de nieuwste versie van onze software, zodat je profiteert van de meest recente functies en beveiligingsmaatregelen. Welke oplossing je ook kiest, je servicemanagement-organisatie zal er enorm van profiteren.

Werkt naadloos samen

Dankzij de ondersteuning voor ITIL, ISM & USM en de diepe integratie-mogelijkheden met onder andere Microsoft Active Directory, AFAS en Exact, kan onze ITSM software eenvoudig in uw organisatie uitgerold worden, zonder concessies te hoeven doen. Sterker nog, de ingebouwde ondersteuning voor het bijhouden van klantgegevens, offertes en facturen maken van Clientele ITSM het hart van menig service-organisatie.

Alle functies van Clientele ITSM

De complete functionaliteit van Clientele ITSM is erop gericht dat u uw klant daadwerkelijk centraal kunt stellen en u kunt richten op uw portfolio, de standaardisatie van processen en de verbetering van uw prestaties. Bekijk in dit overzicht welke functionaliteiten er allemaal beschikbaar zijn.

Support voor 14 talen, waaronder:

  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
  • Spaans
  • Arabisch (rechts naar links)

Interface

  • Volledig instelbaar
  • Tabbladen / losse vensters
  • Zijpaneel met belangrijkste gegevens
  • Zijpaneel met context gerelateerde dashboards
  • Snelmenu’s en aanpasbare menu’s
  • Ondersteuning voor meerdere schermen
  • Toegankelijkheid voor slechtzienden

Meldingen

  • Persoonsgegevens
  • Wachtrijen
  • Statussen
  • Meldingscategorieën
  • Classificatie (voor RFC’s)
  • Prioriteitenmatrix

Notities en gebeurtenissen

  • Embedded pictures
  • Document bijlagen
  • Direct e-mail vanuit een gebeurtenis
  • “Drag and drop” e-mails als gebeurtenis
  • Geïntegreerde spellchecker

Gebruikersbeheer

  • Licentiebeheer
  • Rechten
  • Rechtengroepen (rollen)

Workflow

  • Taken en afspraken
  • Actieplannen
  • Planbord

Goedkeuring

  • Bedrijfsgoedkeuringen
  • CAB goedkeuringen

Leveranciersgegevens

  • Contactpersonen
  • Contactgegevens
  • Contractgegevens

Relaties met andere meldingen Sjablonen

  • Meldingen
  • Gebeurtenissen
  • Actieplannen
  • Routeringsacties

Onbeperkte vrije velden Zoeken

  • Zoeken op hoofdthema’s
  • Contextgerelateerd zoeken
  • Geavanceerd zoeken
  • Zoeken op vrije velden
  • Zoekcriteria opslaan

E-mail

  • Automatische notificaties
  • Importeren uit mailboxen
  • Drag and drop integratie e-mails

Datalimitatie

  • Meldingen

Organisatie- en persoonsgegevensbeheer

  • Klantgegevens
  • Medewerkergegevens
  • Leveranciersgegevens
  • Speciale opmerkingen / waarschuwingen

Opportunities beheer

Offertebeheer

Inkoop- en orderbeheer

Facturatiebeheer

Incidentbeheer

Wijzigingsbeheer

Service-aanvraagbeheer

Configuratie beheer

  • CMDB structureren / modeleren
  • CMDB relaties
  • Versiebeheer
  • Automatisch configuratie items generen
  • Koppeling met:
    • Personen, groepen en organisaties
    • Locaties
    • Voorraadbeheer

Operationeel beheer

  • Grafisch planbord
  • Inplannen werkzaamheden
  • Periodiek beheer
  • Tijdregistratie
  • Materiaalverbruik

Releasebeheer

Probleembeheer

Projectbeheer

Dienstencatalogus

Service Level Agreements

  • Klantcontracten
  • Afdelingscontracten (OLA’s)
  • Leverancierscontracten
  • Werktijdenkalender
  • Service vensters

Voorraad beheer RMA KennisbankbeheerKlanttevredenheidsonderzoek (KTO)

  • Export to Excel
  • Dashboards
  • Crystal reports
  • SQL Server Reporting Services (SQL RS)
  • Generate automatic reports

Datawarehouse o.b.v. SQL Server Analysis cubes Cubes

  • Meldingen
  • Servicecontracten (SLA’s)

Trend analyses o.b.v. historische gegevens Metrics, waaronder:

  • Tijd
  • Medewerker
  • Klant
  • Meldingtype
  • Prioriteit

Eenvoudige interfaces via:

  • Microsoft Excel
  • Dashboards
  • Kubus browser

Webparts for Microsoft SharePoint
Notifications

  • Register
  • View open reports
  • View status
  • Update
  • Add attachments
  • Logout
  • Knowledge center / FAQ
  • Service catalogus
  • Company approvals
  • CAB approvals
  • Reporting

Tijdzone / “Follow the sun” ondersteuning Audit module (t.b.v. o.a. ISO20000, ISO27001, NEN7510, COBIT) Universele import connector (LDAP, XML, CSV, Excel, OLE DB, ODBC, web services) Koppelingen / integraties:

  • Microsoft Active Directory
  • Microsoft Exchange
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Word
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics
  • Epicor ERP
  • Exact Globe
  • AFAS Profit
  • AccountView
  • Microsoft SCOM
  • Altiris
  • Lansweeper
  • LANdesk
  • Nagios
  • Kaseya

Aan de slag? Start met de Health Check

Wie een auto rijdt, weet dat deze regelmatig naar de dealer moet voor onderhoud en de periodieke controle (APK). Met Service Management is het niet anders. Daarom introduceert onITnow de “Health Check” voor Service Management-organisaties.

In één dag wordt uw organisatie door onze experts op een aantal vaste punten beoordeeld. Zo weet u precies hoe uw service-organisatie ervoor staat. Een perfecte basis voordat u start met nieuwe ITSM-software.

Bekijk de uitlegvideo

Happy employees and happy customers!

Back To Top