Skip to content

SERVICE THAT PERFORMS. RESULTS THAT COUNT.

Bij onITnow verbeteren we service management niet alleen — we zetten de nieuwe norm. Een norm die service management omtovert in een strategische motor voor groei, loyaliteit en veerkracht.

We vertalen jouw ambities naar tastbaar resultaat voor je business. Van scherpere inzichten tot snellere besluitvorming: wij helpen je met helderheid en vertrouwen vooruit.

Met een gestructureerde en schaalbare aanpak zorgen we voor consistentie en snelheid in elke fase. En door prestaties continu te monitoren en verbeteren, leveren we niet alleen, maar staan we voor wat we beloven.

Laten we kennis maken
new standard in service management with a powerful synergy of six ITSM specialists

Onze unieke OnITnow journey

Het verbeteren van jouw service management begint met het leveren van een duidelijke meerwaarde aan jouw klanten. Maar zonder een heldere aanpak loop je het risico dat de vooruitgang hapert, inefficiënties verborgen blijven en kansen om écht impact te maken onbenut blijven.

Onze beproefde 5-stappenaanpak helpt je om helder te krijgen waar je nu staat, je doelen scherp te stellen en je transformatie te begeleiden naar een hoger niveau van service management. Haal het maximale uit jouw organisatie en maak in elke fase écht het verschi

Lees meer
new standard in service management with a powerful synergy of six ITSM specialists

WAAROM KIEZEN VOOR ONS?

-21%

Lagere kosten

AI en automatisering nemen routinetaken uit handen. Met slimme selfservice, procesverbetering en workflow automatisering verlagen we ticketkosten én verbeteren we de servicekwaliteit.

27%

Meer productiviteit

Automatisering doet het routinewerk, jouw mensen doen het echte werk. We halen de ruis uit processen en geven je team de ruimte om zich te focussen op wat echt telt.

-35%

Snellere waardecreatie


We boeken sneller resultaat. Dankzij onze bewezen aanpak wordt het proces eenvoudiger en zie je eerder echte impact.

18%

Hogere tevredenheid

Slimmer service management zorgt voor blijere mensen. We verlagen de werkdruk voor teams en verbeteren de gebruikerservaring — wat leidt tot meer tevreden klanten én medewerkers.

THE Onitnow inspiration zone

Zombie Service Management

Een zombie-idee is een idee dat grondig is weerlegd door analyse en bewijs, en dus allang dood zou moeten zijn — maar dat nog steeds rondwaart. In de…

Read more

CIRCET Standaardiseert Service Management met Xurrent

Over Circet Circet werd opgericht in 2000 als een pure field services-organisatie. In 2016 groeide het bedrijf uit tot marktleider in IoT/ICT-diensten in de Benelux, met dagelijks meer…

Read more

Kom dit najaar ook naar het onITnow klantenevent!

📣 Wat gebeurt er in de wereld van service management? Ben jij klaar voor de toekomst? Op dinsdag 7 oktober 2025 organiseert onITnow een exclusief business event in…

Read more
Meer inspiratie? Bezoek onze Inspiration Zone

Happy employees and happy customers!

Klaar om alles uit jouw service management te halen? Neem vandaag nog contact met ons op!

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op. We horen graag jouw verhaal en uitdagingen. Samen ontwikkelen we een plan om jouw service management naar een hoger niveau te tillen!

ADRES

onITnow
Zilverstraat 69
2718 RP Zoetermeer

Route »

Neem contact met mij op.

Laat hier je gegevens achter:

    Back To Top